Suosi sähköistä asiointia

 

Koska työntekijöidemme ja asiakkaidemme turvallisuus on meille ensisijaisen tärkeää, seuraamme koronatilanteen kehittymistä aktiivisesti ja ohjeistamme henkilöstöämme vallitsevan tilanteen mukaisesti. Meillä noudatetaan hyvää käsihygieniaa, ja olemme antaneet tarkennetut toimintaohjeet siivoushenkilöstöllemme ja asiakaspalvelijoillemme. Olemme antaneet selkeät ohjeet myös koronavirusepäilyistä ilmoittamisen ja karanteenitapausten varalle.

Pyrimme jatkamaan normaalia toimintaa asiakaskohteissamme, joskin viiveet ovat mahdollisia. Noudatamme viranomaisten antamia ohjeistuksia karanteenitiloissa, ja poikkeusjärjestelyistä sovitaan aina erikseen. Siivoushenkilöstömme puhdistaa huolellisesti varsinkin ovenkahvat, kaiteet, katkaisijat, painikkeet ja vesihanat sekä pitää siivousvälineet erityisen puhtaina.

Kun jätät meille huoltopyynnön, ilmoitathan mahdollisesta koronaviruksen vuoksi määrätystä kotikaranteenista. Näin pystymme suunnittelemaan esimerkiksi tehostetun siivouksen. 

Mikäli haluat varmistaa tilojen puhtauden erityispesulla, me autamme. 

Olemme varautuneet erilaisiin poikkeustilanteisiin, joten pyrimme jatkamaan normaalia toimintaa, vaikka henkilöstössä esiintyisi useita poissaoloja. Sijaisjärjestelyistä ilmoitetaan asiakkaille. Lisäksi ilmoitamme asiakkaillemme välittömästi, mikäli emme pysty toteuttamaan kaikkia sovittuja tehtäviä. Olemme kuitenkin tottuneet toimimaan muuttuvissa tilanteissa, ja käytössämme on toimivat sijaisjärjestelyt.

Tilanteen vuoksi toivomme myös, että suositte kanssamme sähköistä asiointia, jos se suinkin on mahdollista.

 

Terveisin

Tokke Salonen

Toimitusjohtaja

HH-kiinteistöpalvelut Oy