HH-kiinteistöpalvelut Oy on yksityinen kiinteistöpalveluyritys. Meillä on yli 40 vuoden kokemus kiinteistöpalvelualalta ja avainasemassa ovat työssään viihtyvät kiinteistöhuollon, siivouksen, talotekniikan ja turvallisuuden ammattilaiset. HH-kiinteistöpalveluiden liikevaihto vuonna 2016 oli 14,6 milj. euroa ja meitä työskentelee HH:ssa yhteensä noin 270 henkilöä.

Puhtauspalveluiden tulosyksikössä työskentelee yhteensä n.100 henkilöä kolmella osastolla, joista palveluesimiehet vastaavat yksikön päällikön alaisuudessa. Pitkäaikainen palveluesimiehemme on jäämässä eläkkeelle joulukuussa 2017. Haemme nyt

 puhtauspalveluyksikköömme palveluesimiestä.

Tehtävänäsi on vastata oman osastosi asiakkuuksien ja henkilöstön johtamisesta, budjetista, kustannus- ja laatuseurannasta tavoitteiden mukaisesti. Suunnittelet ja organisoit alueesi työt lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Osastollasi työskentelee n. 30 ammattitaitoista siivoojaa ja 2 – 3 siivoustyönohjaajaa, jotka ovat apunasi päivittäisissä työjärjestelyissä. Toimit aktiivisesti yhteistyössä laajan ja monipuolisen asiakaskunnan kanssa ja luot myös uusia asiakassuhteita.

Olet puhtauspalvelualan ammattilainen, koulutukseltasi siivousteknikko tai restonomi ja olet jo toiminut tulosvastuullisissa esimiestehtävissä. Hallitset tietotekniikan sujuvan käytön ja tunnet mm. mitoitus- ja kustannuslaskentaohjelmia (mm. Atop). Olet tavoitteellinen, kokonaisvaltainen ja taitava vuorovaikuttaja sekä henkilöstöjohtamisessa että toimiessasi asiakasrajapinnassa myös myynnillistä otetta edellyttävissä tilanteissa.

Hakemukset pyydämme lähettämään 20.10.2017 mennessä sivun yläreunasta löytyvän TÖIHIN MEILLE- linkin kautta. Lisätietoja antaa palvelupäällikkö Hannele Salminen, p. 010 3950 321 (ti-to), hannele.salminen@hhkp.fi